Næsten 28 års erfaring med events og turisme er noget af det, 54-årige Susanne Geil har med i rygsækken, når hun medio november besætter den opslåede eventstilling, hvor hun skal arbejde med events, der understøtter turismen og vækstmulighederne på Nordfyn.

Udover et kort visit hos GoSail i Middelfart som salgs- og marketing manager, så er det LEGOLAND, Billund Resort, der siden 1991 har haft glæde af Susannes arbejdsindsats. I den periode har Susanne blandt andet været loyalty manager, eventansvarlig og sponsor manager.

Det er således en medarbejder med stærke kompetencer indenfor store dele af NEETs virkefelt, som Nordfyn kan se frem til at få glæde af.

”Events, turistbranchen og dét at kommunikere, markedsføre, tiltrække interesse og gæster samt at skabe magiske oplevelser er nærmest hjerteblod for mig. Derfor blev jeg ”ramt” lige det øjeblik, hvor jeg så stillingsopslaget, for det er jo netop det, jobbet drejer sig om,” lyder det fra Susanne Geil.

Susanne modtog i øvrigt i 2012 en special global CEO-Award fra Merlin Entertainment (Merlin driver pt. 120 seværdigheder i 25 lande, bl.a. LEGOLAND parkerne) for en helt ekstraordinær indsats.

Susanne er familiemenneske, bor sammen med sin mand Morten, og de har sammen 3 børn. Morten er marketingschef hos GIVSKUD ZOO, også kendt som Løveparken. Så events og turisme er, om ikke mejslet i panden, så dybt forankret, også familiemæssigt i hjemmet på Ørvigvej i Egtved.

”Vi har fået over 60 ansøgninger, heriblandt rigtig mange stærkt kvalificerede kandidater. Susannes baggrund er megainteressant, og den meget stærke kombination af event- og turismeerfaring passer som hånd i handske til vores organisation. Og efter samtalen var det vores oplevelse, at hun også passer ind i vores team med højt til loftet, direkte kommunikation og let til latter. Det tegner godt,” lyder det fra direktør Per Olesen.