Rådgivernetværket

Hjælp til selvhjælp

Har du behov for gode råd og sparring?

Nordfyns Erhverv og Turisme kan tilbyde dig adgang til et rådgivernetværk, hvor du som iværksætter eller etableret virksomhed kan få gratis rådgivning af forskellige specialister.

Nordfyns Erhverv og Turisme har etableret rådgivernetværket i samarbejde med lokale aktører. Netværket repræsenterer en lang række eksperter, der hver især kan understøtte og hjælpe iværksættere og etablerede virksomheder.

Virksomhederne i netværket kan stille op med rådgivere inden for disse områder:

  • Markedsføring
  • IT
  • Revision
  • Virksomhedsrådgivning
  • EU-udbud og andre offentlige udbud
  • Juridisk rådgivning
  • Finansiel rådgivning
  • Uddannelsesrådgivning

Sådan får du gratis rådgivning

Kontakt Nordfyns Erhverv og Turisme og fortæl om dine behov for rådgivning fra kvalificerede eksperter.

Du kan få op til to timers gratis rådgivning.

Målet er at give iværksættere og etablerede virksomheder mulighed for at komme videre i deres udvikling, uden at første skridt føles som en økonomisk barriere.

Er du interesseret i at gøre brug af tilbuddet om gratis rådgivning? Kontakt erhvervskonsulent Ove Syberg på tlf. 2117 2101 eller send en e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Rådgiverne

Du kan læse mere om de enkelte rådgivere herunder:

Marketing 

PliniussenGrafisk


Birgitte Pliniussen

Det du ser er det du får!

Længere er den ikke. Du får alt indenfor grafisk design fra et én, som brænder for faget, hvad enten det er et visitkort i hånden eller på nettet. Du får en samarbejdspartner, som giver dig sin uforbeholdne, ærlige mening. Og du får en grafisk designer, som kan få dine tanker og visioner gjort konkrete på en måde, som giver mening for både dig, din virksomhed og dine kunder.

 

rekvad marketing

Rekvad.dk ApS


Peter Rekvad

Få en markedsføringsstrategi, der holder

Markedsføringsstrategien er et redskab, der giver struktur på, hvordan du markedsfører og sælger produkter og ydelser på den bedste og mest effektive måde. 

Strategien er ikke en statisk størrelse. Den er tiltænkt som et redskab, der løbende tilpasses i takt med udviklingen i virksomheden og markedet, etc. Mixet af medier og indsatsen justeres, efterhånden som vi og markedet udvikles.

Bag firmaet står Peter Rekvad. Peter har arbejdet med markedsføring siden 1997.

Udgangspunktet var Internettet og de digitale muligheder. Hurtigt smeltede online og offline medier sammen, og dermed blev interessen for markedsføringsstrategier vakt.

Peter har hjulpet alt fra internationale virksomheder til enkeltmandsfirmaer.

Grundlæggende for dem alle er en overordnet strategi. Uden strategi kan der ikke arbejdes målrettet.

 

IT

ABM InfoGRAPHIE

Mik Achton-Boel

ABM-InfoGRAPHIE rådgiver og sælger til små og mellemstore virksomheder vedrørende alt indenfor IT.

Det være sig PC / servere / printere / netværk og software, som vi forhandler til konkurrencedygtige priser.
ABM udvikler også brugervenlige hjemmesider i ABM CMSsystem baseret på QuickerSite til ligeledes til interessante, lave priser. Dette tilbydes til virksomheder, klubber, foreninger, forsamlingshuse mm.
ABM InfoGRAPHIE er et enkeltmandsfirma og er disponibel efter kl. 17 på hverdage samt i weekenderne.
Installation / rådgivning / undervisning sker hos jer, og jeg hjælper jer i gang med det hele, inden jeg kører igen.

  

JIT

Jens Elling


JIT er specialister i økonomisystemer, kasseløsninger(POS), webshops, kundehåndtering(CRM) og projektstyring med timesag.
Vores kunder spreder sig over alle dele af detailmarkedet.

Vi rådgiver, designer, implementerer og leverer store som små IT-løsninger efter kundens ønsker og behov.

Vores brede arbejdsområde har givet indblik i mange forskellige arbejdsgange og processer. Det er bl.a. derfor at virksomheden i dag er i stand til at tidsoptimere arbejdsgangene i de mange varierende typer af udviklingsmiljøer og arbejdspladser.

 

Inworks

Zyberland/Inworks

Tony Hansen


Inworks hjælper kunden fra domæneregistrering til færdigt hjemmeside eller shop samt efterfølgende at synliggøre hele konceptet. Starten er altid et møde for at finde ud af kundens behov, budget og forventninger, og alle opgaver udføres til fast pris. Vi har ligeledes hosting faciliteter både til mail og web i sikkert datacenter.

 

Vi hjælper også med gode råd og mange andre opgaver som: Domæneregistrering, mailservice; produktion af websites og shops; økonomisystem-tilkobling via Economic; betalingsgateway på shop; nyhedsmail-udsending; produktion og udsendelse af radio reklamer både lokalt og landsdækkende; produktion af video- og tv-produktioner; Seo-optimering og google Adwords; hosting af web-aktiviteter og udlejning af serverkapacitet; grafisk design af hjemmesider og shops; udvikling og produktion af specielle features til web baserede produkter såsom booking; og så kan vi ligeledes sammen med vores samarbejdspartnere levere alt trykt materiale til en virksomhed.

 

Revision og regnskab

 

BDO


Kim Dalgaard, Svend Erik Rasmussen og Gunnar Nielsen

BDO er et statsautoriseret revisionsaktieselskab.

Har du brug for et godt råd eller en snak om bogføring, regnskab, skat, moms og økonomistyring mv., så kontakt os på mail eller telefon. 

Vi har mange års erfaring som revisor på Fyn, og vi har kunder inden for mange forskellige brancher.

BDO er kendt i Danmark for at være den mindre og mellemstore virksomheds foretrukne revisor.

På Nordfyn har vi kontor i Udviklingspark Nord i Bogense.

Vi tales ved !

 

 

e-revisor.com P/S


Morten Wagner

Du kender ordene: Det skal kunne betale sig at have en revisor.

Hos e-revisor.com er vi meget bevidste om dette. Vi er medspillere i din forretning - og altid med et skarpt øje for din bundlinje. Vi sætter en ære i at kende dig og din virksomhed, så vi kan yde den bedst mulige rådgivning. 

Som kunde hos e-revisor.com får du et revisionsfirma, der prioriterer nærhed og tryghed højt. Vi leverer altid til tiden og inden for aftalte rammer. Her er en aftale en aftale. Du møder os i vores indbydende lokaler på Stenhuggervej i Odense M.

Du er altid velkommen til et uforpligtende møde, hvor du kan høre mere om, hvad e-revisor.com kan gøre for dig.

  

 

Danrevi Søndersø


Registreret revisor Claus Langaa

Danrevi Søndersø, Godkendt Revisionsaktieselskab er grundlagt i 1978. Firmaet er i dag ejet af registreret revisor Helle Søgård og registreret revisor Claus Langaa, der begge har været med i ejerkredsen siden 1999.

Firmaet beskæftiger 4 ansatte, heraf 2 registrerede revisorer og 2 revisorassistenter, der alle har oparbejdet en stor teoretisk viden, der gennem et systematiseret uddannelsesprogram løbende vedligeholdes og udbygges.

Vore kunder består af mindre og mellemstore kunder primært beliggende i Nordfyns Kommune. Vi løser opgaver for selskaber, interessentskaber, personligt ejede virksomheder, fonde, legater, offentlige institutioner mv.

Vi betjener vore kunder inden for regnskabsvæsen, revision, budgettering, bogføring, skat, opstart af personlig virksomhed og rådgivning omkring selskabsstiftelse og generationsskifter samt inden for andre områder, der er relevante for at kunne drive en virksomhed.

 

Virksomhedsrådgivning   

 

Erhvervshuset Kene


Søren Pristed

Erhvervshuset Kene

Rådgivning i forbindelse med virksomhedsdrift
Budgetlægning
Bogføring/regnskabsførelse

 

EU-udbud og andre offentlige udbud

Steen Jensen

Steen Jensen

Firmaet tilbyder rådgivning og praktisk bistand i forbindelse med offentlige udbud, herunder gennemgang af udbudsmateriale, formulering af spørgsmål til ordregiver, udformning af tekst til løsningsbeskrivelse samt kvalitetssikring af tilbuddet, inden det afsendes til ordregiver.

Firmaet rådgiver også i udbudsretlige juridiske spørgsmål og giver strategisk sparring i forbindelse med samhandel med den offentlige sektor.

 

Bank

 

Nordfyns Bank

Michael Kjærgaard

nordfynsbank.dk

nordfynsfinans.dk

Nordfyns Bank

Nordfyns Bank er områdets eneste selvstændige bank, og vi har en naturlig interesse i at være med til at udvikle hele det nordfynske område. Det gælder også, når nye virksomheder skal etableres.

Vores mission er at være det naturlige valg af pengeinstitut i vores markedsområde. For at opfylde den mission har vi nogle kerneværdier, som indeholder nærvær, engagement og kompetence.

Det handler om, hvad vi kan gøre for dig, og om at levere det, du har brug for – og vel at mærke når du har brug for det. Korte beslutningsveje og erhvervsrådgivning lokalt i vores filialer sikrer hurtig og effektiv rådgivning.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Juridisk rådgivning

Advokatfirmaet Søren Olesen

Søren Olesen

Søren Olesen - et traditionelt advokathus

Vores mål er at være lige ved hånden, når det gælder juridisk bistand og rådgivning. Gennem en målrettet, hurtig og seriøs sagsbehandling vil vi opnå de bedst mulige resultater for vore klienter. Vores samarbejde med andre advokatfirmaer muliggør hurtig og effektiv inkasso også udenfor vor egen retskreds. I erhvervsmæssige forhold har vi - udover den generelle rådgivning - en ekspertise indenfor: Hjælp til generationsskifte, inkasso, virksomhedens aftaler, lejeret, ansættelsesforhold og start af egen virksomhed. Gode råd i tide kan klare mange problemer. Så kontakt os, når du skal have styr på paragrafferne.

 

Justitia Advokater

 

Justitia Advokater - et erhvervsretsligt advokatkontor

Justitia Advokater yder primært rådgivning til erhvervsvirksomheder og har særlig fokus på ansættelsesret, konkurs og rekonstruktion, inkasso, retssager/voldgiftssager samt køb og salg af fast ejendom. Derudover yder Justitia Advokater rådgivning i forbindelse med opstart og køb/salg af virksomheder. Det er Justitia Advokaters målsætning at kunne tilbyde rådgivning på højeste faglige niveau i øjenhøjde med kunden. Vi tilstræber et loyalt, tillidsfuldt og fortroligt forhold til vores kunder, og det er vigtigt for os, at de sager, som vores kunder betror os, bliver behandlet så hurtigt og kompetent som muligt. Justitia Advokater vil være en professionel og fast sparringspartner til vores kunder, der vægter et langsigtet samarbejde.

 

Uddannelse

HF & VUC FYN Søndersø

Rikke K. Dunne

HF & VUC FYN Søndersø tilbyder unge og voksne almene, kompetencegivende og studieforberedende fag fra laveste til højeste gymnasiale niveau. VUC er en aktiv samarbejdspartner, når der skal sættes fokus på efteruddannelse af virksomhedens medarbejdere – med henblik på at dygtiggøre og styrke den enkelte og afdelingen til gavn for hele virksomheden.

Vi tilbyder undervisning når og hvor det passer virksomheden bedst.

HF & VUC Søndersø står klar til at hjælpe dig med uddannelsesrådgivning.